kwietnia 10, 2011

Neonowy talent doceniony

Na IV Ogólnopolskiej edycji Festiwalu Artystycznego Młode Talenty w kategorii literackiej wyróżnienie otrzymała członkini Grupy Literackiej Neon, fanka dalekich podróży - Natalia Durszewicz.

Konkurs "Młode talenty" posiada ponad 20 letnią tradycję a od 2008 roku jest konkursem ogólnopolskim. Temat tegorocznej edycji festiwalu brzmiał "Pasja. Wyzwolenie. Szczęście". Festiwal ten ma na celu promowanie uzdolnionej młodzieży (15-24 lata) oraz odkrycie talentu, drzemiącego w młodych twórcach.

Natalia postanowiła pobudzić swój talent, przełamać od niedawna trwającą niemoc twórczą, napisać dwa wiersze i poddać pod ocenę jury, w którego skład wchodzili: Zdzisław Pruss, Stefan Pastuszewski oraz Paweł Kozioł.

więcej o Natalii znajdziesz tutaj

- Kierowałam się hasłem przewodnim konkursu, które nawiązywało do podejmowania wyzwań - mówi Natalia o wysłanych na konkurs wierszach. - Pomyślałam, że wyzwaniem może być życie człowieka niepełnosprawnego - kontynuuje - i na podstawie tej myśli napisałam "interwencję". Drugim wierszem jest "chwila ikara". Zestawiłam moment, w którym mityczny Ikar szykował się do lotu z człowiekiem współczesnym, który podejmuje jakąś ważną decyzję.

Jury też podjęło ważną decyzję, przyznając Natalii wyróżnienie.

wyniki znajdziesz tutaj

My się cieszymy i życzymy dalszych sukcesów! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz